Wednesday, September 3, 2008

Jom Cuti: Edisi Tempat Peranginan- Teluk Batik




Hujung minggu lepas.. aku bawa family aku pegi jalan-jalan kat Teluk Batik. Dari rumah aku perjalanan hanya mengambil masa lebih kurang 15-20 minit. So far sekarang Teluk Batik dah semakin cantik lanskapnya. Cuma yang tak berapa cantiknya, aksi-aksi si rempit la kat situ..



Kali ni kami tak bermandi manda kat sana, sebabnya askar yang aku bawa ramai sikit…termasuk anak sedara aku 3 orang….pegawai nak menjaga sorang saja…so susah la sikit….kan keselamatan mesti diutamakan.



Walaubagaimana pun aku bagi la kebenaran kat diorang ni nak merasa air laut…bukan dengan lidah la….setakat basuh kaki ngan tangan la…..



Lebih kurang sejam jugak aku ngan family kat sini. Lepas tu kami pun pulang la. Buat anda semua hayatilah pemandangan-pemandangan menarik di sekitar Teluk Batik. Bab penginapan usah dirisau…banyak terdapat di situ….datang dan enjoy je la…tapi jangan lupa bawa duit nak belanja dah la…hehehehehe



Tarikh: 24.08.08
Tempat: Teluk Batik, Perak


Gambar tak dpt update...masalah teknikal

No comments: